måndag 13 juli 2009

Bortlånad över dagen

Igår var jag hos Farfar och Bente medan mamma va på Ikea och pappa grejsade med sin bil. Jag sa att jag kunde ha hjälpt pappa men istället blev jag bortlånad.


Men, hör och häpna, jag hade dunderkul hela dagen! Det var fint väder där och jag fick leka med andra barn! Och som ekstra bonus på fläsket så fick jag korv som ekstra mellanmellanmål! Ohooooooo....!


Tror farfar har några bilder som Ni kanske får se snart.




Idag har jag varit hemma med pappa och gungat älg.... hihi.

I morse när jag kom ner i vardagsrummet stod det en älg där. En röd älg.

En GUNG-älg! Den är det minsann fart i när jag sätter mej på. Jag har talang för att gunga som Ni vet.

Gungar så den nästan slår runt. Hooooj hojjj ojjjj!



Hoppla hoppla Hälge!!

Inga kommentarer: