torsdag 11 juni 2009

Låna mej?

Mamma säger att jag borde vara redo för utlån nu och undrar om nån vill låna mej..... Buhu..Jag har sovit 2 nätter till i resesängen men jag tycker den står bra där den står, inne på mitt rum.





Fast det kanske blir kul? Jag har bestämt mej för att vara positiv till nya saker! Så hojta till nu med det samma om Ni vill låna mej! Har dock några villkor men det kan vi diskutera när det blir aktuellt. Lånetiden är 1 natt och det blir minsann feta böter om jag inte återlämnas inom tidsfristen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoj hoj Knarten!
Behöver mer hjälp i trägårn, vi blev inte klara sist så du får höra av dig när du har tid o komma!

Mvh Leif.

farmor sa...

Du ska ju sova här hos mej nån gång,när det passar så att jag är ledig så kan du ta med din säng och komma.Vi måste väl ta en prat med din mamma och pappa först, innan du ger dig iväg hemifrån.

Classe sa...

Hej Knarten
Höss äräh völe?

Jag och Mona var en tur till Nordby idag.
Där hittade jag något som jag skall ge till dig.

Har vi tur så kanske vi ses snart.

Classe