måndag 22 juni 2009

Det hände igen i lördags...

....att jag somnade i trygg forvissning om att allt skulle va som vanlig när jag vaknade. Men det var Classe som hämtade mej i garaget när jag vaknade!! Ja, jag sover i garaget. Jag och fyrhjulingen. Det går helt fint om den s..tans pippifågeln är tyst.

Hur som helst, morsan och farsan var som bortblåsta, jag blir lite besviken... Men det rätade till sej när Faster Mona, Classe och kusin Viatmin (nej jag menar vitamin..) Erica satte igång för att underhålla mej! Jag fick mat och underhållning i massor! Men jag måste säga att dom verkligen hittade den pyttigaste sked jag nånsin har sett. Det tog ju 3 evigheter att äta klart. Hann ju nästan inte gunga och leka i sandlådan.. hihi. Jodå, jag fick gunga massa massa!!!!!!!

Sen kom mina opålitliga föräldrar hem igen. Tack för att Ni (faster, Classe och kusin) tursamt nog kom just när mamma och pappa försvann! Kos till Er!

Ska berätta om min natt på kollo hos bestemor och bestefar i morgon. Just nu är jag trött...

2 kommentarer:

Classe sa...

Hej Knarten

Det tog lite tid att få i dig maten det kan jag hålla med på.
Det var så att vi letade i sköffen efter e ske och inte i skåpet som mamma din sa att de fanns.

Säg nu till mor och far din att dina verktyg skall ligga i samma låda som di andra alltså i den översta sköffen.

P.S
Jag var helt utsleten när jag kom hem sov lite på soffan.

Bente og Farfar sa...

Hei knerten, bra du er oppe på to ben og renner så mamma og pappa også fårr litt mosjon. Vi ser fram i mot å ha deg en natt når ting får roet seg litt her. Så stå på Johan og spring som bare den.