lördag 20 juni 2009

Hallå Bestemor!

Ha! Jag har hittat pappas telefon och skyndar mej att ringa till bestemor! Det kan bli långrandigt så det är bäst att sätta sej tillrätta i soffan (jag menar då att jag har mycket jag ska säga och fråga om).

"Hallå!!! Ja, jo jä har sett att talla har store kotter å att dom hänger oppåner jorasatte.. mmm.. bla bla bla .. (hemlisar)..."


Ja det sluatde hur som helst med att jag ska åka till bestemor och bestefar på söndag och jag och mamma ska övernatta. Det blir inte första gången jag sover borta för jag har nämligen både sovit i både husvagn och på hotell!

På tal om gamlingar. Farfar var här under veckan och jag lyckades få honom att gunga mej i en hel evighet! Hahahaha! Han hade med sig en hel hög blöjor så nu kan jag minsann göra både det ena och det andra i lång tid framöver! Tack farfar!

Inga kommentarer: