torsdag 25 juni 2009

Bada bada bada!


Hej allihopa! Idag har jag nog varit på min roligaste utflykt någonsin! Jag och mamma har varit i Sunne Vattenland! Bestemor och fyra av mina kusiner var också där. Vilket lustigt sammanträffande...






Åkte vattenrutschkana med både bestemor och min kusin.





Jag trivs som fisken i vattnet! Tjoade och plaskade för den stora guldmedaljen!

Ja det var så roligt så roligt! Ända tills jag vid andra bad-omgången slog huvudet i en elefant och blev tvingad upp ur bassängen! Ni må tro att jag protesterade högljutt. Jag skrek i ursinne så att hela parken skulle höra! Men det hjälpte föga.. Jag fick ge upp. Som vanligt. Men jag är väldigt nöjd med dagen totalt sett och jag orkade skrika ganska länge så...




Mina kusiner matade mej chokladkex och jag fick glass.


Och jag somnade INTE i bilen på väg hem, men jag va rätt trött....

3 kommentarer:

Faster (som inte lärt sig simma än) Mona sa...

Åhh vad avundsjuk jag blir.
Vilken tur att du har gått på simskola hela vintern...
Hoppas att du kom ihåg vad du hade lärt dig där.

Ha det skönt imorgon och njut av solen!

Classe sa...

Hej Knarten

Jag blev också avundsjuk.
Kan du inte ringa mig nästa gång du ska iväg på bad tur.

Såg också att den röda spaden va med på tur.

Knartens lillasyster sa...

Di får bade med mej när som helst di vill! Bare kom å hämt mej så kan vi åke te Sunne vettja!