söndag 14 oktober 2012

Oj......

Vid middagen i dag satt jag lugnt och stilla och plinkade relativt fint med min sked i glaset. Först tog pappa glaset och då blev jag arg... Sen tog han skeden för att ge mej mat och då blev jag ännu argare.... 
Sen....hände det när jag fick tillbaka glaset... Får jag inte ha det när jag vill så ska jag minsann inte ha det annars heller.

Är jag arg så är jag arg. Det borde ju pappa veta vid det här laget eller hur? Glaset gick i golvet och i tusen bitar. Det bara hände och det gick så fort... Jag blev lite förvånad men det är ju synd att låta ilskan rinna iväg så jag gjorde mitt yttersta för att hålla den kvar tills pappa dammsugit färdigt men då fanns den inte kvar längre.

Brorsan fick vara med på bild bara för att han är min bror. Inget annat.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer: