söndag 3 januari 2010

Inomhusdag

Dom här förbaskade minusgraderna vägrar att minimera sej i antal och jag mår enligt regeringen inte så bra av att vara ute i 20 minus. Allvarligt talat så tycker jag det är rätt ok att gå in efter en utomhusvistelse vid såna här arktiska temperaturer.


Vi byggde koja i vardagsrummet. Jag tyckte det var måttligt roligt att vistas inne i kojan men det var desto roligare att rycka i snöret som höll alla 5 filtarna uppe. Det slutade med att snöret gick av medan morsan och farsan inuti! Hahahahahaaaaa det var dunderkul!
När pappa tittade upp från filtarna drog jag filten tillbaka över huvudet hans igen.
Hahhahahahaaaa!



Sen slocknade jag på soffan...
När jag vaknade fick jag våfflor. Matlusten har ju inte varit på topp men en våffla satt fint.

Och, kan Ni tänka Er, jag fick besök igen!!! Faster och Classe kom på besök! Jag blev så glad!
Vi skickade upp en sån där luftballong som brann. Den flög så rakt upp att jag fick hänga horisontellt i pappas armar för att kunna se. Rolig grej.

Inga kommentarer: