lördag 16 januari 2010

En slapp slö lördag

Dagens förmiddag var tämligen händelselös måsta jag säga. Var ute och pysslade och kokade lite i mitt hus. Jag har fått egna grytor där. Kokade korv till mej och pappa.

Efter lunschen tog jag en lång tupplur i vagnen. Det var minsann inte igår att jag sov ute i den. Gud så gott..... Jag ville inte vakna och när pappa hämtade in mej och satte mej i soffan så funderade jag verkligen seröst på att fortsätta tuppluren där....
Men jag piggnade till så småningom.

Sen, mitt i dammsugningen, kom min favvofaster och favvoClasse! Vi köpte pizza till middag. Jag fick smaka från allas tallrikar. Mumsfillibabba!!! Och, lördag = godisdag = kexchoklad = YUM!!!!
Classe och jag kokade lite i grytskåpet.

1 kommentar:

Classe sa...

Tack för alle kosar jag fick igår.