torsdag 7 januari 2010

Äntligen äntligen!

Ååååh halleluja! Idag fick jag gå ut! Jag och pappa skottade lite och plogade lite med fyrhulingen men det var kallt. Jag följde frivilligt med mamma in igen efter en stund. Brrrr... jag hade massa kläder på men fingrarna blev kalla.



Skönt att vila lite på soffan efter en nypa kall frisk luft. Jag kan konsten att slappa på soffan nu. Har lärt mej det under jullovet. Jag kan sova liggande nästan hur som helst numera. På bilden drömmer jag om traktorer och grävmaskiner och ev lite om mamma...


Matlusten är på väg tillbaka också. Jag har lite att ta igen och börjar med en stor mugg mjölk och köttfärssås och pasta till middag. Mmmmmm...

1 kommentar:

Knartens faster sa...

Hej gullet!

Gott att se att du är back on track : )

Många krya på dig kosar från faster.