torsdag 4 september 2008

Tja

Inte så mycket att rapportera om egentligen. Igår va jag på kafferep hos granntanten. Hon är gammal för hon har helt vitt hår och kan nästan inte gå. Men jag gillar henne för hon gillar mej. Sånt märks liksom.. sen blev hon jätteglad när jag kom på besök. Funderar på att adoptera henne som min gammelmormor. Fick bulle men jag tycker inte lika mycket om det som mamma.

Idag fick jag ny fåtölj till bilen. den är helt okej och det är mycket bättre plats och mer bekvämt än den gamla. Jag är ju ingen bäbis längre...

Förresten, efter en stunds betänketid så gillar jag numera morotspure starkt igen. Har fått så mycket annat konstigt som inte varit gott (slottspure, potatis, broccoli, majs, stroganoff mm..) så nu har jag gått tillbaka till morot igen. Välling fick jag idag också. Helt okej, fast jag blev lite besviken för jag trodde ju det var mjölk..

Go natt alla goa vänner!

Inga kommentarer: