söndag 7 september 2008

Ruskväder

Idag hade jag tänkt ligga på soffan hela dagen och se på Astrid Lindgrens filmer. Jag fick en hoper filmer när mamma kom hem igår. Min jättesnälla kompis Classe hade skickat dom med mamma när hon passerade Töcksfors. Hon va nämligen borta hela dagen igår och jag och pappa fick sköta oss själva. Karlar som vi är så reder oss hur bra som helst! Bara allt är ordnat i förväg liksom...

Hur som helst, jag hann bara se lite på Emil för när den första filmen började så somna jag inne... Fick bara med mej slutet på den andra filmen. Det där med soppskålen på huvudet. Hihihi! Sen ville jag börja om men då skulle jag plötsligt ut..

Ser Ni mej????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bara jag som kommer ihåg att du är 5mån. idag? Grattis och kram från mej.

Knartens lillasyster sa...

Tack farmor. Mamma kom på det till slut....