onsdag 24 september 2008

Hej o hå!

Jag har fullt upp med å få tänder och humöret är inte alltid på topp så jag hinner inte blogga så mycket, men här är lite uppdatering iallafall. Snart kommer nästa tand. Det är ju glada nyheter.



Igår va mamma i Karlstad och jag och pappa levde loppan här hemma! Vi va ute och promenerade, vi åt, jag skrek lite och jag åt igen...




Mamma shoppade loss och jag tror jag har fått mer grejer än jag hunnit upptäcka än.. Hon säger att jag ska ha dom på mitt rum. Vilket rum? Alla rum är ju mina!



Jag fick faktisk riktigt roliga leksaker! Ett helt gäng fordon! Bilar, lastbil, traktor, flygplan, helikopter mm.


Morsan satte mej vid köksbordet och radade upp alla fordon. Jag röjde upp ordentligt. Det va gjort på ett två tre!











Här är resultatet....







Alla grejsaker försvann!! Himla kul!
Mamma va fullt sysselsatt med att plocka upp! Hahahaha!




Men hör Ni, glöm inte att rösta på vem jag är mest lik!!

Inga kommentarer: