tisdag 25 december 2012

Trött och tacksam

Ojojojoj va det här hänt saker.... Man blir faktisk rätt trött.
Först kom granen i förrgår sen kom tomtemor igår och idag kom jag (till faster och Classe). Jag firar allt fint som jag har fått och det är underbart att lägga sej i sängen och somna på kvällen. 

Ang. Tomtemor, det var grymt spännande när hon kom och när hon gav mej paket så tog jag gladeligen emot dom men jag tyckte inte att jag ville krama henne. Hon fick en pepparkaka och sen gick hon igen.. Konstig upplevelse. 

Jag vet inte riktigt hur och vart alla paket kommit ifrån men jag gillar verkligen allt som jag har fått. Tusen tack!

Hoppas tomtemor återkommer snart och har med en ipad till mej. En sån som brorsan fick. Han brukar alltid säga att alla får leka med allt men det gills visst inte längre. Jag vill men får inte hjälpa honom trycka... Jag ska åka till mommo, där får jag minsann trycka så mycket jag vill..




Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer: