onsdag 26 december 2012

Mormors annandagsfest

Hos mormor är allt lov, det har onkel Lars lärt mej. 
Det ser ut som om jag sover men det gör jag alls inte. Jag bara testar ifall man kan ligga på detta viset och sova. Det skulle kunna funka.

Vad gäller soving så kan jag upplysa om att jag inte gör det i bilen på väg hem från festligheter. Inte igår och inte idag. Brorsan kolade på väg hem från mormor ikväll så nu leder jag 2-1. Tricket är att prata eller sjunga konstant samt slänga runt det som finns att slänga runt, såsom napp, nalle och dylikt. Då håller man liksom karusellen igång. Funkar varje gång. 

Favoritsång just nu är Lunka på. Den är lagom lång och har enkel text.

Lunka på, lunka på,
vi har lång en väg att gå.

Lunka på osv...
.




Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer: