fredag 17 februari 2012

Ibland kan man ha osannolik tur


...det hade jag igår minsann. Brorsan har varit krasslig och ätit baklänges denna veckan. Vi trodde han var frisk igår men det visade sej vara fel....

När jag har ätit färdigt brukar jag uppehålla mej runt matbordet tills dom andra är klara (det tar sån tid..puh..) och gärna bredvid brorsan. Han brukar inte kunna låta bli att skoja med mej, hihi.
Så även igår. Fast så kom jag på en grej som jag måste kolla upp och då hände det igen. Blääää... tänk om jag hade fått allt det där gräsliga över mej.. urk blä och dubbel-usch.. Det var inga minuter ifrån det.. Min goa nalle kom tyvärr inte undan. Han fick åka tvättmaskin.
Sen blev det tråkigt en halvtimme. Jag blev instängd i köket ensam och fick bara titta på när mamma rände fram och tilbaka, hit och dit och allt luktade otrevlig.
Fast efter det var allt som vanligt igen och brorsan var glad och god.

Nu ska jag sova sött ute i vagnen. Jag ÄLSKAR att sova ute med nalle! Det är underbart!


Trevlig helg! Hoppas jag....

Inga kommentarer: