söndag 5 december 2010

Inte ens light-versionen

Mamma har alzheimers. Och det är verkligen inte light-versionen! I natt har jag sovit min första natt på två år utan snuttis. Jag har sovit över hos farfar och Bente och mamma glömde ryggsäcken med nappen och snuttisane. Som tur va hade pappa lagt ner Mammut (min elefant) och den duger rätt bra. Bente köpte ny napp så det var inga problem.

Som den tuffing jag är så fick det gå bra ändå och jag har haft så himla kul och sovit gott! Idag fick jag till och med följa med på kalas. Synd att jag blev så trött. Fick nästan lite hemlängtan då... Måste erkänna att jag blev väldigt glad när jag upptäckte snuttis väl hemma i hallen. Då va det ljuvligt med en kos...

Tack för att jag fick vara hos Er farfar och Bente! Jag kommer snart tillbaka!

2 kommentarer:

Farfar sa...

Takk for besøket Johan, vi hadde det helt toppers med deg i helgen.
Klem fra Bente og Farfar

Knartens faster sa...

Vilken tur i oturen du hade! Bente som köpte nu napp och att Mammut var med...
Nu tror jag att du är så redig att du löser de flesta situationer själv, men hjälp är aldrig fel :)