söndag 31 oktober 2010

Helgrapport

Jag har som Ni vet varit hos Faster och Classe och jag har haft det kanonbra!
Listan på roliga saker kan göras lång men jag tar några punkter:
Jag har badat, ätit lördagsgodis, hittat en påse med roliga saker i ett träd, varit på köpcentret och fått en hund-ballong av en clown, åkt röda bilen på centret, ätit pölsekuler, busat med Classe, väckt Classe, kosat med faster vid teven och mycket mer.

Nu är jag hemma igen. Där såg allt till synes ut som vanligt MEN när jag skulle natta inne på mitt rum så hade jag fått ny säng!! Den är jättefin och jag blev så himla nöjd. Jag har till och med fått stor kudde och täcke. Det var ren fröjd att krypa upp i den och mysa till det.


God natt allihopa. Jag ska drömma massa snälla drömmar... ZZZZzzzzzz

Inga kommentarer: