söndag 24 oktober 2010

Det löste sej till slut...

Idag har jag hälsat på tjocka släkten i Töcksfors. Min snälla kusin badade mej i badkaret. Fint med lite större badbalja än jag har hemma. Synd att jag skulle bli så olidligt trött och att mamma och pappa förbjöd mej en tupplur på soffan. Fick inte sova i bilen på väg hem heller men 10min blev det ändå. Dom säger att jag håller låda på natten om jag sover för mycket på dagen... Suck.

Väl hemma igen visade jag pappa hur han skulle byta däck på sin bil. Medan han arbetade och jag övervakade passade jag på att utlösa en atombomb i blöjan.. Det var lösningen på stundens alla problem. Magontet försvann och matlusten tog mej i besittning igen efter flera dagars frånvaro. Med andra ord, det löste sej (som tur va INTE i badkaret...)!

1 kommentar:

Classe sa...

Hej Knarten.

Jag vet vem du vinkar till.