lördag 30 augusti 2008

Brev till tomten!

Jag är jättesnäll! Du kan fråga vem som helst av mina bekanta!

Jag skriver en önskelista här på bloggen så kan du kolla den lite när du vill och du kan självklart komma hem till oss när du vill. Mamma kan säkert bjuda dej på lite glass. Har förstått att du gillar sånt som är kallt eftersom du bor på nordpolen. Jag vet ju att det är kallt där.



Förövrigt kan jag meddela att jag också sover hela natten så att mamma och pappa ska få vila sej. Det är också väldigt snällt tycker jag. Tycker inte du? Förr gjorde jag inte det men det var innan jag förstod bättre... Som ung och oförstående så är man ursäktad eller hur..



Ja hur som helst, nu ska jag kolla lite på teve i lugn och ro innan pappa kommer och tar över soffan...



Stor solig kram från Knarten till tomten! Fast inte så solig att din hemort smälter...

Inga kommentarer: