måndag 4 augusti 2008

Bläääh

Jag spydde igår kväll jag med. Det kom brått på för jag låg i min vagn och sov... Blev lite ledsen med det samma, men efter att mamma torkat ren mej och bytt på mej så fick jag ligga i mammas säng och då somnade jag igen. Jag sov gott men mamma är lite trött.. Sen dess har jag inte spytt eller mått illa alls så vi hoppas att det va allt. Morsan blev lite skrajsen men hon hämtade sej fort..
Det regnar småspik här nere så det va inge kul alls att va med ut idag men jag och mamma har iallafall varit ute och shoppat liiiite. En veldig snabb tur. Mycket folk här du... Himla tur att vi inte bor i en storstad. Mamma rattade vagnen och paraplyet rätt bra men det är inte lätt med alla som är i vägen. Jag skrek att dom skulla flytta på sej men icke...
Pappa börjar piggna till nu. Hurra hurra!! Gillar att prata med honom och saknar det när han inte är närvarande.

Hej svejs! I morgon åker vi hem!

Inga kommentarer: