fredag 5 april 2013

Toppen dag

Mamma dumpade mig hos faster i morse.
Jag o faster grundade med frukost innan vi körde igång. Efter lite innelek drog vi till stora lekparken.
Oj oj, där testades alla lekgrejer grundligt. Bäst betyg fick rutchkanan som gick runt runt.

Faster tog med mig till ännu en lekpark som jag körde testet på. Blev inte riktigt klar med testet, faster var hungrig och då måste jag med tillbaks, hrpff.

Efter maten blev vi så slitna att vi skulle vila lite. Men jag slocknade, det hade jag inte tänkt göra (lite otur där).
Bästa var nog att pappa väckte mig för att jag skulle hem!

Nu är jag hemma och vilar upp mig till nya äventyr.

Glöm förresten inte bort att storebror fyller år på söndag!

1 kommentar:

Knartens lillasyster sa...

Tack för en perfekt tjejdag faster!!!