onsdag 1 augusti 2012

Konstig dag

Idag har det varit en konstig dag. 
Det började när vi var på väg till affären. Plötsligt stoppar bilen, nån rycker upp dörren där brorsan sitter och plockar ut honom med bilstolen och allt. Sen är han borta.... Jag satt i godan ro och slumrade lite typ så jag blev väldigt förvånad. 
Jag och mamma handlade och jag hade nästan glömt honom när vi plötsligt hittar honom i en grävmaskin längs vägen hem. Och tjoff så sitter han i bilen igen. Undrar om jag drömt alltihop?

Ännu en konstig grej hände sen när jag och pappa var på bygga. Helt plötsligt bestämmer han sej för att byta däck där utanför affären. Jag tänker att vi kanske kunde göra det hemma men inser att det kanske har slagit helt slint så jag sitter tyst och observerat utvecklingen. Vill inte ta några risker en sån här konstig dag... När han var klar så åkte vi hem igen och då var brorsan borta igen...suck.




Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer: