onsdag 23 mars 2011

TÄVLING - min sista

Hej

Jag är snart 3 år och då är det lagom att låta lillasyster överta bloggen. Jag har annat för mej men kanske att jag dyker upp på nåt hörn nån gång.

Hursomhelst, lagom till min stora dag tänkte jag avhålla min sista tävling. Hoppas på rekorddeltagande den här gången. Alla är välkomna att gissa.

Jag är rätt duktig på traktorer och lastbilar och sånt. Nu undrar jag om Ni kan gissa hur många traktormärken och lastbilsmärken jag kan. Alltså totalt, traktormärken + lastbilsmärken.

Alternativen är:

1. 5 olika märken
2. 11 olika märken
3. 17 olika märken

Rätt svårt ja men så är det rätt svårt att lära sej alla olika märken också. Och jag är ändå bara 3 år (snart).......

Lycka till! Dragning sker på min födelsedag!

9 kommentarer:

Kusin Vitamin sa...

Hej Knarten!!

Tråkigt att du snart ska sluta blogga, men jag förstår dig. Du måste ju ha fullt upp vid det här laget när man kan börja vara ute mer. Ska bli kul å följa lillasysters framsteg. :)

Min gissning är svar 3: 17 märken. Jag vet att du är duktig på det där med stora saker på hjul så något lägre vågar jag inte gissa på ;)

Kos till dig och Maja!

farmor sa...

Hej Johan!

Jag tror att Du kan 11 märken, vi ses på fredag när Du ska sova hos mig

Mormor sa...

Hei Knarten!
Jeg tror du kan ll stk.

Mormor

Knartens faster sa...

Jag tror att du kan rabbla 11 olika märken. Det kan väl inte finnas så många som 17??

Classe sa...

Hej Knarten!

Jag gissar på 17 olika märken.
Du kan allt om traktorer och lastbilar.

Anonym sa...

Hei Johan!
Her tipper vi 5 merken, ettersom det ikke finnes noe alternativ på 8, men har en mistanke om att det er feil

Anonym sa...

Det var fra Bente og Farfar

Leif sa...

Hej Knarten!!

Vi på Gustås kör på att du kan 11 olika fordon..

Anonym sa...

Heisann, til kjekkas'n på snart 3!

Her kommer et lite tips fra Norge. Har hatt en liten opptelling i korttidsminnet mitt her. Sannsynligvis kan du flere merker enn tante, så da tror jeg ratt du kan navnene på minst 11;)

Edward er litt kvikkere i hodet, så han er overbevist om at du enkelt ramser opp 17 merker !!!
Ja, ja. Snart får vi svaret!

Klem fra tante og gutta :)