måndag 24 januari 2011

Detta har hänt

Vi varit lite upptagna i den här familjen ett tag. Jag har varit hos faster och Classe och mamma och pappa har varit på sjukhuset och hämtat min yttepytte lilla lillasyster Maja. Hon är väldigt söt men gillar inte mina leksaker och är egentligen förfärligt tråkig. Hon bara äter och sover.

Undrar förresten vilket sjukhus dom hämtade henne på. Det tog hela 4 dagar dit och tillbaka hem så det måste ha varit långt dit. Men, det gjorde inget alls för jag har haft fullt upp. Har fått en ny kompis i Töcksfors. Var inbjuden till hans 3-årskalas så då hittade vi tonen så att säga. Sen har jag haft två lektioner i korvgrillning för bl.a farfar och Bente och för faster och Classe. Har lekt och grillat med min nya kompis också. Det har varit fullt ös helt enkelt. Kanske det finns bilder på fasters blogg.

3 kommentarer:

Knartens faster sa...

Yes, det finns bilder på min blogg.

Malin sa...

Åhhh, va fin!!! Du sa att hon va söt, och det hade du rätt i ;))

Anonym sa...

Grattis storebror Knarten med en liten Knerteberta..
Och lycka till!

Hälsningar från Linnèas mormor