lördag 19 juni 2010

Ute på nya äventyr


I tisdags åkte jag och pappa en sväng för att hälsa på farfar och det blev ett nytt äventyr.
Döm om min förvåning, vet Ni vem som var på Örje???
Det var Gråtass! Den riktiga filmstjärnan Gråtass och Hubert och Heronimus! Jag såg dom!
....och jag har bildbevis som farfar har fixat!

Dom hade en egen buss. Jag kollade in absolut allt. Skulle önska Goggen och gamlefar hade varit där också. Då skulle jag ha gått fram och bett snällt om en alldeles egen liten huvudroll. Jag kan ju nästan allt om Gråtass.
Det blev en väldigt bra dag det du pappa och farfar. Jag har drömt om Gråtass varje natt sen dess...

1 kommentar:

Classe sa...

Hej Knarten.

Vilka kuliga äventyr du är ute på.
Nästa gång du ska iväg så kan du väll höra av dig.
Jag och Mona gillar äventyr men kommer aldrig iväg på några.

Koos