onsdag 25 november 2009

Min bil !!!

Igår var jag åter igen med mamma på köpcentret. Tråkigt tänkte jag men så fel jag hade!

Det hjälper ju när humöret är på topp från början. Det var kul att åka kundvagn och när jag inte åkte i den så gick jag nöjt och höll mamma i handen. Tiddelipom!



Sen kom det bästa av allt. Jag fick pancakes på Joe's. Och kan Ni gissa hur många jag åt??

Det kan nästan bli en liten tävling det ju. Hur många pancakes åt jag?? Alla som läser min blogg måste gissa! ALLA! Dvs, jag vill ha minst 10 gissningar även om några gissar lika! Hahaha!

Ni har tills på söndag på Er! Gissa på nu!

Och som grädde på moset, jag hittade min bil!!!!!! Här tilbringade jag 10 alldeles för korta minuter medan mamma fick stå och vänta (och sucka) med kundvagnen. När hon tvingade mej bort från min bil så kastade jag mej omkull på golvet och skrek som en tokig men jag fick inte som jag ville den här gången heller...


Ta mej till Joe's igen! Nu med det samma!

11 kommentarer:

Farmor sa...

Jag tror att du tryckte ner 4st pancakes

Kusin Vitamin sa...

8 st! :)

Anna-Ida (din kusins kompis) sa...

Eftersom alla som läser måste gissa får ja väl ta modet till mig att göra det jag med. Jag tror du åt 4 och en halv st :)

Leif sa...

Hej Knarten, eftersom ja tuta vid omkörning så gick d ner 3,5 pancakes...Kram frå Leif.

Bestemor sa...

Jeg tror du spiste 3 stykker.

Bente og Farfar sa...

Hei Johan, tenker du fikk i deg ca 4 og en kvart pannkake.

Knartens faster sa...

Hej Knarten!
2½ pancakes gissar jag på att det gick ner i mathôlet.
Kläm från faster.

Classe sa...

Hej Knarten
Jag gissar på att du fick i dig 2 3/4 pannkakor.

Classe sa...

Fick man gissa flera gånger så gissar jag också på mer än en pannakaka.

Anita sa...

Du tävlar ju med kusin Vitamin så det måste ju vara i närheten av hennes gissning och lite till. Jag slår till med 8 och en halv.

Tomten sa...

5st tror Tomtenissen